Z praktycznym doświadczeniem w zarządzaniu zakładami gastronomicznymi. W sektorze horeca już 36 lat pracy w wielu firmach. Specjalizuje się w organizacji pre-openingu nowych obiektów oraz opracowaniu strategii naprawczych dla lokali gastronomicznych z problemami.
Magister pedagogiki ogólnej (Uniwersytet Warszawski), magister psychologii (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej). Mariusz Marszański jest absolwentem Szkoły Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku a obecnie wykłada przedmioty hotelarskie i gastronomiczne na Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
W ramach projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej współpracował z takimi firmami jak: F5 Konsulting, DGA, SZKUTNIK oraz Dolnośląska Izba Przemysłowo-Handlowa.
Jego zajęcia i szkolenia są prowadzone w formie zamkniętych i otwartych szkoleń w firmach prywatnych i państwowych, urzędach, szkołach oraz uczelniach. Ponad to prowadził szkolenia dla: Cedeka, COMPETENCE Training & Coaching, Agencji Reklamowej VST oraz firmy COLOS i wielu innych.
Mariusz Marszański, w ramach zespołu doradców hotelarskich Lopacinski.pl był odpowiedzialny za tematy gastronomiczne m.in podczas szkoleń i audytów takich obiektów jak:
Hotel Rialto ***** w Warszawie,
Czarny Potok Resort SPA & Conference **** w Krynicy-Zdrój,
Dwór Oliwski **** w Gdańsku,
Dwór Elizy **** w Długopole-Zdrój,
Hotel Marusza *** w Grudziądzu.
Praktyk zarządzania operacyjnego, łączy pierwiastek humanistyczny z ekonomicznym tworząc skuteczne zespoły w różnych działach hotelu. Wspiera rozwój kompetencji szczególnie w obszarze e-commerce.
Magister socjologii (Uniwersytet Śląski), absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi (Szkoła Zarządzania Uniwersytetu Śląskiego) oraz studiów podyplomowych z controllingu i rachunkowości zarządczej (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu).
Hotelarz z kilkunastoletnią praktyką na stanowiskach managera sprzedaży oraz dyrektora w obiektach o profilu biznesowym m.in. Hotel Villa Cottonina w Świeradowie Zdroju****, Pałac Krobielowice pod Wrocławiem***, Aparthotel Cristina Zakopane****, Hotel Best Western Premier Katowice****. Łączy wiedzę z zakresu rachunkowości zarządczej z praktycznym podejściem do zarządzania hotelami, kładąc nacisk na motywowanie pracowników i tworzenie silnych zespołów dążących do realizacji celu. Z zawodowego zamiłowania revenue manager i analityk danych, poszukująca rozwiązań redukujących koszty i maksymalizujących zysk hoteli.
Ewelina Jagoda, wspólnie z Wojciechem Łopacińskim zarządzała 250 pokojowym Hotelem Czarny Potok Resort & SPA w Krynicy Zdroju**** a w ostatnim czasie odpowiadała za Revenue Management kilku obiektów m.in. Apartamentowiec Novy Szczyrk, Aparthotel Cristina w Zakopanym i innych.
Absolwent Wydziału Ekonomii Akademii Ekonomicznej (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny) w Poznaniu. Studia Podyplomowe Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy. Od prawie 30 lat związany zawodowo z hotelarstwem z praktycznym doświadczeniem na stanowiskach operacyjnych w gastronomii, housekeepingu, recepcji i marketingu. Z pasji zaangażowany w branżową integrację hotelarzy z Torunia, Bydgoszczy i okolicznych miejscowości.
Przez 10 lat Kierownik Recepcji w Hotelu Pod Orłem**** w Bydgoszczy a od 2008 roku Prezes Zarządu Hotelu City**** w Bydgoszczy. Wykładowca akademicki Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy. Specjalizuje się także w doradztwie branżowym oraz szkoleniach w zakresie organizacji pracy w hotelu, księgowości i kosztach, standardach obsługi, zastosowaniu marketingu oraz zarządzaniu przedsiębiorstwem hotelowym. Od 2018 ekspert WorldSkills Poland – Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji (FRSE).
Obecnie: City Hotel sp. z o.o. – Prezes Zarządu, Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy – wykładowca i ekspert, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego – Dyrektor Regionalny, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji - ekspert, Bydgoska Organizacja Turystyczna ByLOT – Członek Zarządu. W zespole doradców hotelarskich Lopacinski.pl zajmuje się kwestiami recepcji, księgowości oraz organizacji zarządzania przedsiębiorstwem.
Największe marzenie osobiste to zrealizowanie kilkutygodniowej podróży kamperem do Ameryki Południowej, Australii i na Alaskę.
W ramach współpracy z Wojciechem Łopacińskim uczestniczył m.in. w:
audycie obiektu należącego do Lasów Państwowych - Hotel Dobre z Lasu *** w Solcu Kujawskim,
Hotelu Herman **** w Płocku,
oraz kilku hoteli należących Energi SA.
wojciech@lopacinski.pl
+48 502 319 255